Dodaj do zamówienia interesujące Cię pozycje i złóż zamówienie
korzystając z przycisku znajdującego się na dole formularza

okładka książki Od pomysłu do sukcesu

Od pomysłu do sukcesu (Mariusz Maksymilian Jasionowski)więcej o książce »

Skąd wziąć dobry pomysł - taki, który poprowadzi Cię tam, gdzie sobie zamarzysz?
Do sukcesu?
Według Mariusza Maksymiliana Jasionowskiego takich sposobów jest mnóstwo. Jeden z nich to na przykład zostanie wizjonerem. A drugi bushmanem! Możesz też np. kupić sobie książkę o tym, jak rozbudzić swoją kreatywność i zacząć ulepszać to, co już jest. Tak powstało wiele praktycznych patentów! Zawsze można wszystko zrobić szybciej, lepiej, taniej, ładniej itd. O pomysłach na pomysł, o tym, jak je wdrażać, żeby osiągnąć sukces, dowiesz się się z książki, notabene, “Od pomysłu do sukcesu”.

okładka książki MNEMObiznes

MNEMObiznes (Andrzej Bubrowiecki)więcej o książce »

MNEMObiznes to wiedza o mechanizmach działania pamięci pod kątem wykorzystania jej w marketingu, reklamie i sprzedaży. To prawdopowobnie jedyna książka na rynku, która odkrywa możliwości wpływania poprzez pamięć i mnemotechniki na zysk w biznesie. Pokazuje, jak wykorzystywać to w praktyce, niezależnie od tego, czy prowadzisz małą, nawet jednoosobową firmę, czy zarządzasz dużym przedsiębiorstwem.
Najważniejsze jednak jest to, że te techniki są niezmienne, bo tak po prostu działa ludzka pamięć. Warto zgłębić ten temat, choćby z ciekawości. Albo dlatego, żeby zdobyć przewagę nad konkurencją i po prostu lepiej zapadać w pamięć klientom. To lektura obowiązkowa dla wszystkich, których interesuje psychologia sprzedaży czy psychologia reklamy i nowe podejście do tych tematów.

okładka książki Dlaczego wyginęły dinozaury?

Dlaczego wyginęły dinozaury? (Dariusz Nosorowski)więcej o książce »

Sprzedaż obecnie nie kojarzy się tylko z handlem. Mamy z nią do czynienia na co dzień - sprzedajemy swoje usługi, swoje produkty, swoją osobowość. Czasem mówi się, że kandydat do pracy również powinien się "sprzedać". Jaka powinna być sprzedaż w XXI wieku? Ci, którzy nie prowadzą jej na miarę naszych czasów, prędzej czy później wyginą - jak dinozaury. Nie bądź nim.
Jak wyróżnić się z tłumu i sprzedawać zgodnie z etyką oraz własnym sumieniem? Możesz potraktować klienta jak równego sobie, pokazać mu, że nie jest dla Ciebie tylko kolejnym sukcesem w sprzedaży. A to sprawi, że zarówno Ty, jak i on będziecie zwycięzcami. Jak sprzedawać zarówno skutecznie, jak i etycznie i nie jednorazowo? Tego dowiesz się z tej książki.

Suma zamówienia:
0,00 zł
Oszczędzasz:
0,00 zł